Masz pytanie

lub potrzebujesz pomocy?
Zajrzyj tutaj.

REJESTRACJA/ LOGOWANIE

Chcę zarejestrować się na platformie, ale potrzebuję kod rejestracyjny. Skąd go pozyskać?

Jeśli chcesz dołączyć do platformy, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym z ramienia Amica. To pozwoli nam zakwalifikować Cię do odpowiedniej grupy szkoleniowej, a tym samym pozyskasz prawidłowy kod umożlwiający rejestrację.

Mam problem z zalogowaniem do platformy – co zrobić, gdzie mam się zgłosić?

W przypadku problemów z zalogowaniem upewnij się, że podajesz prawidłowe dane: adres e-mail oraz hasło. Jeśli mimo to nie uda się Tobie zalogować do platformy, możesz skorzystać z dwóch opcji: „Nie pamiętam hasła” – po jej wybraniu na adres e-mail otrzymasz dalsze wskazówki lub skontaktuj się z Nami poprzez formularz kontaktowy.

Nie pamiętam hasła do platformy, co mogę zrobić?

Gdy zapomnisz swoje hasło możesz skorzystać z dwóch opcji: „Nie pamiętam hasła” – po jej wybraniu na adres e-mail otrzymasz dalsze wskazówki lub skontaktuj się z Nami poprzez formularz kontaktowy, a my postaramy się pomóc.

Jak mogę zmienić hasło do platformy?

Swoje hasło możesz zmienić w zakładce „Mój profil” w sekcji “zmiana hasła”, którą znajdziesz klikając na miniaturkę ze swoim zdjęciem profilowym.

Zmienił mi się adres e-mail, jak mogę zmienić go także na platformie, żeby nie utracić swoich postępów?

W przypadku zmiany adresu e-mail, jeśli chcesz zachować swój postęp, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

POMOC TECHNICZNA

Nie znajduję tutaj odpowiedzi na swoje pytanie. Gdzie mam się zgłosić?

Skorzystaj z formularza kontaktowego, a my odpowiemy najszybciej jak będzie to możliwe. Aby przyspieszyć ten proces, pamiętaj że zawsze warto dodać zdjęcie/screen obrazu, który pozwoli nam zidentyfikować problem i zaproponować rozwiązanie.

Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie?
Napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego.